onsdag, september 19, 2007

Vi är rustade

Det gick fint att sätta upp PVC-skivorna på insidan av altanen (för att hålla snön ute) även om jag trasslade in mig i växterna som hängde ner från taket och som under sommaren blivit väldigt långa och klibbiga och skivorna kom lite snett så att jag fick börja om från början igen och snäckorna på väggen ramlade ner när jag dunkade med hammaren och plankan som jag mätt och sågat till inte passade så jag fick såga ytterligare en gång men sånt är ju bara roligt och katterna rusade runt som galningar retade av osynliga men fullt hörbara fåglar och så vidare och så vidare men dagen var ju fantastiskt fin med en vacker höstsol på en lagom blå himmel så varför hänga upp sig på petitesser? Nu kan vintern komma när som helst, vi är rustade.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida