lördag, mars 01, 2008

Webbkameran vid Market Cross, Lerwick

Jag är fascinerad av webbkameran vid Market Cross i Lerwick på Shetlandsöarna. Det är bara ett litet utsnitt som man ser - stenhus, människor går förbi, bilar passerar, i bakgrunden skymtar några (som jag antar) fiskebåtar. Himlen är fortfarande ljus när detta skrivs. En stor gatlykta brinner mitt i bilden. Förresten är det väldigt få människor som syns till. Ärligt talat ser jag inte enda just nu. Det var tidigare på dagen som de var ute och gick. Nu håller de sig inomhus i väntan på att ännu en trevlig lördagkväll i Lerwick ska börja. Den har nog redan börjat kan jag avslöja.

Kameran finns på www.visitshetland.com för den som är intresserad.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

geologic acid polish simply chat deans primate easy roddham awesome tygacil
lolikneri havaqatsu

5:45 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida