torsdag, oktober 09, 2008

Resultat

Mina idrottsresultat ligger långt bak i tiden men nu verkar det som om de på något sätt vill komma fram och förmedla sig till omvärlden. Så här såg de ut:

60 meter 8,90 sek. (var jag verkligen så snabb?)
Längd 4,62 m. (rätt ok)
Höjd 1,30 m (det var lågt)
Stav 2,44 m (obs. med hemmagjord stav)

Sen finns det inga fler resultat för i kastgrenarna var jag helt värdelös och på längre löpdistanser stod jag sällan distansen ut om man så säger. Däremot gjorde jag 63 tillslag när jag jonglerade med en fotboll och i pingis vann jag en gång en femsetare trots att jag låg under med 15-20 i tredje. Vilken remarkabel upphämtning, faktiskt den bästa jag gjort. Jag har inte riktigt hämtat mig än.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida