onsdag, oktober 03, 2007

Tillvarons labyrint

Jag har gått vilse i tillvarons labyrint. Jag hittar inte ut ur tillvarons labyrint. Jag kan inte ens finna mig själv i tillvarons labyrint. Jag har ingen GPS för det ändamålet. Frågan är om jag verkligen vill komma ut ur tillvarons labyrint. I så fall blev jag ju lösgjord från själva tillvaron och vem ska då skriva den här bloggen, visserligen Sveriges minst lästa men som direktören Gösta sa i Sällskapsresan, "den risken vågar jag inte ta" , fast då gällde saken smuggling av pengar i ett paket knäckebröd. Själv föredrar jag Leksands knäckebröd med en skiva rökt lax ovanpå smöret. Då känns det som om man vore äntligen hemma.

Slutet på inlägget verkar kanske lite löst påklistrat men det är väl för att jag gått vilse i tillvarons labyrint.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida