tisdag, januari 01, 2008

Eftertankar

Vad hände under 2007? Jag är mest stolt över trädäcken i trädgården, altangolvet, det nya taket över farstukvisten samt att jag, mot alla odds, lyckades montera ihop duschkabinen. Det var lite svårt att få de svängda dörrarna att hänga rakt men efter några kompletterande besök på COOP fick jag till det. Jag är också glad över att jag varit till tandläkaren och att jag tillverkat köttbullar som smakar lika bra (nästan) som mammas. 2008 blir ett spännande år. Då kommer nämligen den här bloggen att ges ut som bok vilket innebär att Sveriges minst lästa webblogg också kommer att bli den minst lästa bokbloggen. Hurra! Jag kommer dessutom att börja frisksporta på en betydligt högre nivå än förra året. Det börjar redan idag med backhoppning. Morgenstern, Ahonen eller Eriksson, det är frågan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida