fredag, oktober 20, 2006

CAP - en hemlighet


Dessa tre bokstäver är synliga nere vid Vallentuna station. Finns det risk att de kommer att spridas? Ja, risken finns men i livet ingår att vi måste ta risker, chansa lite helt enkelt. Först sneglade jag försiktigt på dem. De verkade fantasieggande på något sätt. Sedan jag förvissat mig om att ingen var i närheten, smög jag upp kameran och kramade av en bild. Nu kan jag betrakta hela arrangemanget i lugn och ro framför datorn. Givetvis inte helt öppet. Om någon närmar sig är jag snabb med att byta bild. "Vad tittar du på?" "Semesterbilder!" Man får inte vara dum. Och en hemlighet är det tillåtet att ha. Det står inskrivet i vårt livskontrakt. I vårt riskkontrakt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida