tisdag, oktober 31, 2006

Det kom ingen snö

Nej, den uteblev åtminstone här i Stockholmstrakten. Jag hade förväntat mig några decimeters snötäcke men möttes istället av ett genomblött tidningsbud när jag stack näsan ut genom dörren. Han gav mig tidningen och jag gick tillbaka in till kaffet. Det bryggde jag förresten i en gammaldags Melittatratt av porslin som jag köpte på en loppmarknad i Solna för några år sen. Snön ska visst komma till kvällen. Låt den komma, jag är beredd inför livets alla snöfall.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej pappa!
Jag tycker du är duktig och nu får du äntligen en kommentar av mig :) älskar dej!

7:08 em  
Blogger Thomas E sa...

Tack Madde, jag älskar dig också!

7:14 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida